FAQ - intrebari frecvente

Cum se face rezervarea?

1. Online

 

In sectiunea Magazin, introduceti datele de ridicare/ returnare si produsele dorite. In aceeasi sesiune puteti intra pe alte echipamente si ele se vor adauga in acelasi cos de produse. La final se adauga numele, o adresa de email si un numar de telefon pentru a putea fi contactati de catre noi.

2. Via email 

 

ne puteti transmite perioada, numarul si tipul echipamentelor dorite prin email. Noi vom realiza manual rezervarea pentru dumneavoastra si va vom raspunde cu cotatia exacta pentru comanda dumneavoastra.

3. Telefonic

 

puteti suna la unul din cele doua numere puse la dispozitie si sa discutam ce aveti nevoie si cand. Daca nu raspundem insemna ca suntem ocupati cu alti clienti dar va vom suna cat de repede putem. Un mesaj pe whatsapp cu sumarul comenzii dumneavoastra e binevenit.

Rezervarile se inregistreaza in acelasi sistem unic si sunt ferme. Echipamentele rezervate nu mai pot fi rezervate/alocate in perioada aleasa de dumneavoastra.

Cum se calculeaza timpul de inchiriere?

Timpul de inchiriere incepe de la ora/ ziua ridicarii si pana la ora/ ziua returnarii echipamentelor.

Echipamentele pot fi ridicate in aceasi zi cu pana la 8 ore inainte de ora din sistemul de rezervare cu conditia ca ele sa fie disponibile(returnate si verificate dupa inchirerea anterioara)
 

Exemplu - ora de rezervare este 18.00 iar ridicarea o faceti la ora 10 dimineata.

Este nevoie de o garantie?

Nu, este necesara doar completarea contractului de inchiriere cu datele personale (numar telefon, nume, adresa, serie buletin).

Rezervarea este obligatorie? daca da, cu cat timp inainte?

Rezervarea nu este obligatorie, dar este recomandata.

Astfel, riscati ca echipamentele dorite sa fie rezervate intre timp de alte persoane. 

Cu cat timp inainte? Cat mai devreme! In clipa in care va planificati iesirea e bine sa rezervati echipamentele. 

Se plateste un avans la rezervare?

Nu, nu este nevoie. Singura rugaminte este ca daca din diferite motive renuntati la ea, sa ne anuntati ca sa putem disponibiliza echipamentele pentru alt client.

Ce se intampla daca returnez cortul deteriorat!

Depinde de gravitatea avariei.

1. Cuie de metal indoite - nu sunt incluse costuri de avariere;

-- 1 cui otel pierdut - din partea casei, 2 cuie pierdute- 1 leu, 3 cuie pierdute - 2 lei si asa mai departe ;

- - cordelina intindere tenda - rupta sau lipsa - nu sunt incluse costuri de avariere;

- - avariere folie sau camera corturi - 5 lei;

- - - rupere folie tenda - functie de dimensiune - 1 leu per cm pentru rupturi pana in 10 cm;

- - - - peste 10 cm - 1,5 lei per cm;

- - - - - peste 20 cm - 1/3 din valoarea cortului- structura tendei e compromisa si va trebui inlocuita.

2. Bat rupt /plesnit 

- - 10 lei per segment fibra - 90 lei - bat intreg pentru mai mult de jumatate din segmente

- - - 15 lei per segment aluminiu - 140 lei bat intreg pentru mai mult de jumatate de bat

3.  Fermoar deteriorat -  functie de lungimea fermoarului - sau mai exact de natura defectului

4. Ai trecut cu masina peste cort - valoarea de piata a cortului

Ce se intampla daca sacul de dormit este deteriorat?

E mai greu sa il avariati total, dar nu imposibil si daca nu aveti parte de vreun diluviu pe undeva, probabil va fi din cauza voastra

Cauze frecvente:

- consum de bauturi in cort -  un shot de tequila se va evapora rapid, o cana de cafea sau o  halba de bere, nu;

- alte lichide(biologice) - de evitat sau mai bine zis de protejat;

- fumatul in cort - NU NU NU - un sac imbacsit cu fum de tigara va va apartine contra valorii sacului nou;

- condens si umezeala de pe peretii cortului-  nu intotdeauna reusim sa avem conditii optime si sa prognozam temperaturile si umezeala in cort si nici sa uscam sacul inainte de strangere:

- - pete si urme de lichid minore - sub 10x 10 cm - 3 lei

                                                              fiecare 100 cm2 - 2 lei

- - - rupere/ taiere de material - e aproape imposibil daca nu obisnuiti sa dormiti cu o sabie ninja sau o maceta in sac sau nu va ataca ursul - daca va ataca ursul se considera cauze naturale si suportam noi dauna( doar in schimbul pozelor cu ursul naravas);

- - - daca ati dormit cu briceagul in cort si vi s-a deschis din cauze nenaturale considerati-va fericitul cumparator al unui sac de dormit cu doar o taietura de x cm.